muhendisanne2019 aynı beenn. 2 ayı da geçiyor benim. 7 aylık oldu kızım. Ama hamilelikle ilgili sıfır belirti. Adet olacakmışım gibi oluyor olmuyor 😂 valla test yapmaya korkuyorum sen gibi canım. Sütüm de çok maşallah, kızım da tam meme delisi, o yüzden gecikiyor diye düşünüyorum, umarım öyledir yoksa yandık 😂😂😂 gelirse Rabbim e bin şükür, ama korunuyoruz, hayırlısı bakalım 💕