elaangi benimki de ilk etapta bi süre hiç içmiyordu ve kafama çok takıyordum. Ama sonradan kendi kendine alıştı. İlk etapta olabilir sonradan alışır stres yapma.
Mesela ben de şimdi neden biberondan başka şeyde (suluk, bardak vs.) içemiyor diye takıyorum ama ilerde onu da yapar inşallah