Kasevbo şöyle ilk gittiğim doktorum sadece takip edicez dedi ama 17.haftama kadar rahim ağzını bile ölçmedi hiç, ihmalkar davrandı birazda sonrasında başka bi sebepten perinatologa gittim önceki hikayemi bildiği için serklaj önerdi ve bende zaten istiyodum bu yüzden kabul ettim. Yani burda progestanla ilerleyip serklaj yaptırmak zorunda kalanlarda oldu, hatta ben biçok serklajlı arkadaş edindim happymom dan . Hepsi bi anlamda mecbur kaldı, bunlardan biri de hatta @myangelson