Kasevbo benim 26 haftalık bi erken doğum hikayem var 3 yıl öncesine ait, sancılarım vardı durduruldu vs derken suyum geldi doğuma alındım. Geçen sene tekrar hamile kaldım ve perinatolog önerisiyle önlem amaçlı serklaj yapıldı 19.haftada, iyi ki yaptırmışsın dedi doktor ameliyathanede rahim ağzın baya kısalmıştı dedi. 36+5te aldım kucağıma oğlumu sağ salim , hamileliğim boyunca da önlem amaçlı olduğundan çok kısıtlama olmadan rahat bi hamilelik geçirdim çok şükür . Bu arada ben en başından sonuna kadar ekstra progestanda kullandım, hatta belli bi süre iğnesini kullandım sonra iğnesi piyasadan kaldırıldı hapla devam ettim