erseerse bebeğim yine çok ya allah aşlına devlet okulundan bahsediyoruz. 700 tl makul fiyat bizler vergiler veriyoruz beleşe yaşamıyoruz bu ülkede çocuklarımız bedava okuması lazım kızım yuvamız istanbula gidiyodu 5 kuruş para vermedim 1 yıl. ve o kadar güzel aktiviteler yapıyolardı ki. herhangi bir ters durum görmedim aksine çok iyi geldi kızıma saatleri çok uzun diye göndermedim bu sene ama