Selam kızlar. Başakşehirde oturuyoruz. Öğretmenim. Kendi okulum 45 aylık olacağı için çocuğu okula kaydetmiyor. Sağolsun müdürümüz anlayışsız biri. Ders programımızı ayarlamıyorlar. Yakındaki başka bir okulda 50 bin bağış üzerine tam gün için 10 yada 15 bin arası ücret istiyor. Bunu isteyen de devlet anaokulu. Yani gerçekten bana çok fazla geldi. Ne yapacağımı şaşırdım. Özel okullarda fiyatlar nasıl? Bu tarafta olup araştıran var mı? Yani aylık 15 ödesek ve 50 bin kayıt ücreti versek aylık 20 bine geliyor resmen. Zaten bunu verebilecek olsam özel tercih ederim diye düşünüyorum.