barismom Ben Bigaia probiyotik kullanıyorum gaz sorunu olmasın diye su an kendisi gazini cikartabiliyor umarim kolik duruma gecmez gaz damlasina en son care basvuracagim. Onun disinda geceleri 2.5saatte bir uyanıyor gunduzleri de cogunlukta uyuyor. Ama alt temizligi, emip doydu mu,ustu cok mu kalin ya da cok mu ince ona bakarak her maddeyi tek tek hallettikten sonra rahatca uyuyor. Direkt kucaktan alip bir yere koyunca uykuya tam dalamiyor kokudan ve sıcaklık değişiminden dolayi. O yuzden uyutunca biraz üzerimde tutuyorum. Umarim atak matak yüzünden bozulmaz 😅 ama bebeklere su bile vermek uygun değilken rezene papatya vs verilmesi dogru mu emin olamadim. Gaz durumu anne sütünden geçeceği için normalde bunu sizin iciyor olmanız gerekiyor