barismom Ne zaman düzeliyor bu uyku düzeni kızlar bi bakmışım tüm gün uyuyor bir bakmışım hiç uyumuyor ağlayıp duruyor sizde de durumlar aynı mı
Gokturkmom barismom bebekten bebeğe değişiyor benim bebeğim beslenip hep uyurdu ama henüz bi düzen için çok çok erken beslenme saatlerinde uyandırmalısınız vs vs
Yagizikom barismom benimde merak ettiğim bi konu. Bazen alakasız saatlerde çok uzun uyuyor uyandıramıyorum bile sonra tüm gece ayakta 😥
newbymama barismom 2.aydayız (65 günlük) artık gece deliksiz 5-6 saat uyuyor sonra emiyor bir sonraki deliksiz uyku 2,5 saat oluyor. O ilk uzun uyku bloğunda hemen yatıp 5-6 saatlik uyku almaya bakıyorum
barismom Gokturkmom değişiyor dediğim gibi Bi gün gün boyu uyuyor Bi gün gün boyu ayakta uyurken uyuyorum hemen yoksa ağzım ayrılıyor yemek yaparsam yersem şükür kaynanama geldim artık yemek yiyemiyorum süt azalıyor
serap12345678 barismom Aynılarını yaşadım , benimki kolikti , 40 günlükken işe başlamıştım , kabus gibi günlerdi , şuan 7 aylık geceleri 1 kere uyanıyor.
busraufukilbilge barismom sizi uzmrk istemem ama 44 gunluk olduk durum dahada cikilmaz hal aldi 😂 3 gundur anlamsiz aglamalaf , surekli kucak istemeler , yatirdigim vakit basiyor kiyameti
psikoanne barismom kırkı çıkınca düzelir lafı yalan arkadaşlar , bizde bi fark olmadı ha şöyle oldu 2 aylık olduk ortam serin olunca uyuyor ama sıcak olduğu için pek uyumuyor ki gündüz beş on dakika uyuyup uyanıyor
merveasyakerim barismom 44. Günden bildiriyorum hala günü gününü tutmuyor.sabretcez kızlar. Mide bağırsakları hala alışmış değil gazdan uyuyamıyorlar
seboist Benimki 28 günlük hala aynı 40 ı çıkınca biraz rahatlarsın diyorlar bakalım. Ama gazdandır kızlar bebek ya açsa ya gazı varsa uyumuyor
kubyackck seboist evet bizde 29 günlüğüz gazdan uyumuyor her emzirmede gazını cikarsamda mutlaka gaz oluyor
baharrky seboist 37.gunden sesleniyorum atak haftası yaşanıyor daha çok ağlama daha çok uyanma sürekli temas isteme modumuz var
seboist kubyackck evet benimde gaz ilacı da veriyorum ama bir karışım içiyorum ayrıca o biraz rahatlattı sanki bi bakın isterseniz. Anason kimyon rezene papatya birer tutam akşamları ben içiyorum hem süt için hem uyku ve gaz
elif2393 seboist anason ablam doktor kullanma dedi ileriki zamanlarda çocukta unutkanlık yapabiliyormuş
newbymama busraufukilbilge büyüme atağındadır 5.hafta 8.hafta ve 12.haftalarda büyüme atakları oluyor o dönemler aynı anlattığınız gibi oluyor
hilal2259 busraufukilbilge valla bende aynı kırktan sonra daha beter oldu bugun 50 günlük ama uyku düzeni yok kucak meme istiyor sürekli durup aglıyor bi dışarıda uyuyor eve girince uyanıyor 😓 kırkın cıkınca rahatlarsınız diyenlere inanmayın 😂
edafra00 newbymama merhaba 🌸bebeğiniz ikinci aydan öncede böyle miydi peki uykusu uzun muydu , benim kızım da iki aylık ama gece hiç o kadar uzun uyumuyor her bebek kendine özel tabi orası ayrı ama biraz artık düzene sokup uykusunu uzun tutmak istiyorum. Ekstra bir şey yaptınız mı bu süreçte