alpaslanmom_ benim bebegim de 43 günlük 1 ay çok güzel emdi fakat 13 gündür memede kalma süresi azaldı 3 4 dk emiyor sonra memede ağlamaya basliyor. Tutup bırakıyor ağlıyor tekrar tutuyor memede ağlayıp bırakıyor böyle devam ettiriyor. Doktora sorduğumda gaz problemi olabilir dedi. Gece uyandığında gayet güzel emiyor. Sütü sagmaya basladim ilk başta biraz emzirip kalanı sagiyorum o da 30 ml anca cikiyor ama göğsümde sut var geliyor makina da gelmiyor anlam veremedim . Acaba bizde de meme reddi mi baslayacak?