Böyle bir postla buralara dönmeyi okadar arzuluyorum ki. Bizimde memede kalma süremiz çok azdı, güya emiyordı meme reddi yoktu ama okadar az emiyordu ki kilo alımı az olduğu için mama başladık. 1 aydır mama ile devam ediyoruz. Tabi ben arada meme telif ediyorum uyurken emiyor, uykudan yeni kalktığında uyku sersemiyken emiyor ama ¾ dk falan. En azından memeyi uyarsın sütüm gitsin istemedim. Şimdi eller serbest modeli bi sağım makinesi aldım. Daha sık sağım yapmak sütümü çoğaltmak istiyorum. Hala ümidimi kesmedim yani. Sizin dediğinizide deneyeceğim. Bu arada sormak istediğim biberon veriyormuydunuz bu meme reddi döneminde? Bu meme teklif etmeleri ten tene teması belli bir saat aralığında yapıyormuydunuz? Belli bir besleme saat aralığınız varmı mesela? 3 saatte bir iki saatte bir gibi. Biraz daha detay verebilirmisinşz