cagla97 ayyy bu post o kadar benki. Bizim uzun yıllar beraberliğimiz olmadı 6 ay icinde evlendik 2 sene oldu evleneli esim inanılmaz derecede düşkündü bana herkes imreniyordu onun bana olan sevgisine evlenmek icin peşimde koştu yapmadıgı sey kalmadı. Evlendik cocuk olana dek yine prenses gibiydim gözleri bana bakarken ayrı ısıldıyordu. Cocuk olduktan sonra değişti ne sohbet muhabbet ne de o gözünde ısıltı kaldı. He hala her eve gelisinde beni de öper aradıgım zaman karıcım diye açar sürekli beni sevdiğini dile getirir ama eskisi gibi değil işte sohbet etmek istiyorum telefondan kafasını kaldırmıyo bi soru soruyorum duymuyo 5. Defa da anca duyuyo eski zamanları özlüyorum bazen bu konuda ona karsı sitem ederken diyoru daha 2 senelik evliyken aramızdaki muhabbet bitmiş konusacak bişeyimiz kalmamıs bir ömür beraber gecirmek icin evlendik bide