jdjdkdkdk bende hem 2 tane mochi eller serbest 1 tane bebebao eller serbest 1 tane kablolu çiftli lansinoh 1 tane de lansinoh manuel pompa var.
Sağmayı en sevdiğim ve en güzel süt aldığım lansinoh elektrikli çiftli.
Sizin hangi pompayı alacağınız ne için süt sağdığınıza göre değişir. Ben sağımla besliyorum. Bir iki ay önceye kadar lansinoh kablolu çiftliyle her şey yolundaydı ama artık bebeğim 6 aylık oldu ve çok hareketli ve ilgi isteyen bir bebek. Bu nedenle evde kimse yokken elektrikli pompayla sağım yapamıyorum. Bu durumda mochi çiftli eller serbest olanı takıyorum ama MECBUREN.
Herkesin göğüs yapısına göre ya da ürüne göre de değişebilir belki ama eller serbest pompalardan ben memnun kalamadım. Öncelikle mochi 12-13 seviyeden aşağı sağım yaparsanız sağmıyor, yani normalde çıkan süt miktarından kat be kat az süt çıkarıyor. O seviyede sağınca da memeyi tek sağımla daha yara yapıyor, meme başı çevresi kabarıp su topluyor ve yarılıyor. Mochi çiftliye 5 bin tl verdiğim yetmezmiş gibi bir de 600 küsür ödeyip uygun flanş aldım, hani güzel sağsın yara yapmasın diye ama yok, onunla da yara yapıyor.
Manuel pompayı mochi boşaltamadığı zaman üzerinden geçmek için kullanıyorum ne yazık ki baştan sonra onunla sağım yapacak kadar sabrım yok.
Bebebao da bir diğer eller serbest pompa zaten, mochi’den pek farkı yok ama onu kullanırken emziriyordum, diğerlerini alınca onu pek kullanmadım.
Özetle emziriyorsanız sadece bebek uyudu emmedi göğsünüz şişti ay şunu takayım da hem çay içip hem az sütü sağıp memeyi rahatlatayım derseniz eller serbest alın.
Sağımla besliyorsanız da ikisimi birden alın, birincil pompanız kablolu kurtarıcı kablonuz eller serbest olan olacak. Birincil pompaya bütçeyi fazla, eller serbest olana az ayırabilirsiniz bu durumda dengelemek için. Tabii sağımla besliyorsanız dediğim gibi.
Yok sütüm gelmedi süt getirmek için alıyorum derseniz de hastane tipi kiralayın.