jdjdkdkdk giyilebilir hic kullanmadim benim yoktu ozamanlar zaten 9 sene once.philips avent elektrikli almistim.buyuk kizim icin 2 sene full kullandim.sonra 4 5 ay baska bi arkadasa emanet verdim o da kullandi.sonra 2.kizim olunca bi yaklasik 2 sene daha kullandim.artik en son cekim gucu azaldi yani bu da normal cunku 4 senelik full kullanildi yani.bn asiri memnundum ondan.pille de kullaniliyordu ama hic gerek kalmadi.ona uzunca kablosu vardi ztn.simdi model yenilenmis tabi philips daha da iyidir.alacaksaniz philips oneririm.