Valide-Ayse-Hafsa-Sultan 456PlayerEsra benim bir bebeğim vardı kendi kendine çalışırdı normal bence de
456PlayerEsra Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Bunlar büyük ihtimalle teknik şeyler, oyuncakların devreleri bozulduğunda ya da piller zayıfladığında böyle garip sesler çıkarabiliyor
nilaydsc33 miranali7 siz en kısa sürede evinizde bir mevlüt verin okutun evinizi sürekli dualar açın evinizde oğlumuzın üstünede cevşen takın Allah’a sığının inşallah birşey olmaz
tonymontana 456PlayerEsra katiliyorum benim furby m vardi bir anda kizken erkege donustu sesi ve sinirli bir furby oldu hala calisiyor ama o sekilde kaldi ne yaptiysam duzelmedi sonradan da sesi tamamen gitti sadece sarki acinca dans ediyor suan
12betul miranali7 bu saatte okumam . Yani bol bol dua okuyun aklınıza getirmemeye çalışın . Bir şeyden ne kadar çok korkarsanız kendinize çekersinzş
Leno miranali7 elektronik oyuncaklardan ses gelmesi çok normal biz de arada unutuyoruz sesine irkilip uyandigimiz da oldu😅 radyo da eski usul olduğu için annemlerin de arada açılıp duruyordu bizim için her gün olduğu için korkmuyorduk biz
ebru70_ Banada olmuştu oğlumun uyuturken televizyon u açık bırakmıştım uyuya kalmışım bir uyandım tv açık değil ama çok iyi biliyorum ki açık bıraktım oğlumun dans eden bir kaplumbağa sı var gece kendi kendine çalışmıştı bende hayret etmiştim
BordoHuniliAnne ebru70_ TV’ler de genelikle uzun süre kanal değiştirme ses açma gibi hareketsizlik olduğu zaman açık unutulma olarak algılayıp kendilerini koruma moduna alıp kapatma durumu oluyor.
BordoHuniliAnne miranali7 sesli oyıncaklardan ara ara ses gelmesi çok normal, bazı noktolarında temassızlık oluyor o yüzden ara sıra heyacan verici minik süprizler yapıyorlar, ilk çocuğumda öyle korktuğum çok olmuştu, artık alıştım.
Dedektifgadget miranali7 😅😅😅😅 sesli oyuncaklarda temasızlık olunca kendi kendine ötüyor bizdeki o telefonda kendi kendine açılmıştı ama açıl açıl sesi korkutucu gerçekten