ballikolarim ben bebeğim 5 aylıkken ilk kez regl oldum. Benim de neredeyse 1 yıl kadar çok yoğun oldu. en büyük boy ped takıp 2 iç çamaşırı giyiyordum üstüm başım batıyordu. Önceden hiç böyle olmazdı gayet sakin geçerdi. Bir kaç aydır biraz daha yoğunluk azaldı gibi