ballikolarim gebeliği olmayan insanlarda prolaktin hormonuna bakıyorlar yani süt hormonu o yüksekse gebelik olmuyor, regl olunca da yumurtlama oluyor yani gebelik olabilir oluyor o yüzden bir miktar azalma söz konusu olabiliyormuş ama sanırım benim yoğun kanamadan dolayı azalıyor. Benim 2. Doğumum ve bende sezeryan oldum ilkinde böyle değildi doğumdan 6 ay sonra regl olmuştum . Birde ben spiral düşünüyordum ama düzensiz olunca şuan bilemedim onu takınca da iyice düzen bozulursa diye