aselmeva1 kulek bugün verdim ama bende sanırım daha veremeyeceğim çünkü sersem gibi doktor 1 hafta kullan dedi peki sonuç olarak iyi gelmiş miydi sonucunda böyle sürekli burnundan hırıltı gibi olduğu için verdi
aselmeva1 oylesinebiri__ sanırım rahatladı ama veremeyeceğim daha kullanınca sonuç iyi oluyor mu bilmiyorum sizde işe yaradı mı
aselmeva1 oylesinebiri__ böyle sersem gibi çünkü uyanmıyor gözünü açıyor bakıyor kapatıyor normalde böyle olmamıştı işte dokunmasın o yüzden bilemedim ki
rachelgreen_ aselmeva1 o kadar uyku yaptıysa doktorunuza bir danışın bence benim bebeğim o kadar küçük olmadığı için herhalde uyku falan yapmamıştı iyi gelmişti 1 haftada ancak etki etmişti ama