AlpSol cnsmrzyns24 çocukla kamp zor gelmez mi? Ben cesaret edemezdim) Otelde en azından yemek problemim yok, çocuğu oyun ablalara verebilirim kısa süre için olsa bile Ama geçen sene Nirvana dolce vitaya gittik 3 çocukla , tam tersi yorularak geldim eve 😔
cnsmrzyns24 AlpSol bence otelden daha keyif alcak Özgür olcak sabahtan akşama kadar toprakla denizle yorulup ne halde olacağını düşünemiyorum 😄 benim açımdan da ben yıllardır dinamiğim olduğu için benim şişme büyük çadır olduğu için aslında zor olmuyo tüm teşkilatım var ondan rahat oluyo bide seviyorum deneyimim de var oğlumda uyumlu saolasun evet aslında çocukla bağımsız olmak istiyor otelde ister istemez kısıtlama gene var ama işin özü bi anneler nerede olursa olalım yorulmak zorundayız sanırım çocuklar büyüyene kadar 😄😂 bize konfor yasak😝😂
cnsmrzyns24 Tatlican 😂😂 ben de minyon gösterip yaşımı söylediğimde neyööönnnn denilen çağdayım😄😄 ama bana göre 65 yaş yazlık yaşı 😂kendim içinde onun öncesi elele gezme çağı 🥰😍 ahh bende severim o böcek seslerini🥳
Tatlican cnsmrzyns24 ama bana göre 65 yaş yazlık yaşı Ooo çok fazla canım. Allah korusun zaten herkes kalpkırizinden ölüyör. Bir hayali olan o yaşı beklememeli. Ama sen istemiyorsun zaten benim gibi😄
cnsmrzyns24 zenginoldum benim oğluşum 21 aylık rahat olur diye düşünüyorum istediği kadar hoplayıp Zıplayıp istediğini yapsın yaşasın özgürlük 🤪🥳😍
cnsmrzyns24 GezginPaNDa ve bir gün inşallah o deneyimi edinirsin 👍💕 ama önemli olan şuan tatil yapıp eğlenmek 🤩
minnakkofte cnsmrzyns24 kamp bir kez yaptım bir daha yapar mıyım yaparım ama çocuksuz.kaldigim yer benim için önemli değil aslında sabah kalkayim denize gireyim akşam her yeri gezeyim zaten gün bitiyo dönüyoruz yatıyoruz çok önemli değil.her şey dahil de beni sıkıyo mesela ben otelde duramam sürekli.bana yatak olsun yeter ama çocukla otel diyorum 😁
cnsmrzyns24 minnakkofte tabi çocuksuz farklı😂 ay süper oluyo doğayla iç içe huzur sakinlik dinginlik misssss gibi güzel tatillerin olsun 😍
cnsmrzyns24 Tatlican yaa tabi oda bi hayal ve yaşama biçimiyse öyle olmalı herke mutlu olduğu gibi canım yaa valla ağzımızın tadı olsunda 😘🥰
Tatlican cnsmrzyns24 Evet en büyük hayalide,İşte yazlık olunca tat kaçar gibi geliyor 😄😄Evi hergün temizlerim siler ederim ama yazlıkta yapsanda arkandan batıcak🙈🙈
cnsmrzyns24 yavruaslanlar Aslan kaç dara dara tum 😂😂😂 ayy yok ya öyle deil İnan bi gitsen yaşasın özgürlük der yaşın ayak koşarsın 🥰😅💃🏻
cnsmrzyns24 dayes hahaha bi açıdan evet doğru kesinlikle!!!😂😂 ama tadı bir başka orda yemek yapmak bile zevk veriyor yoksa otel de olmalı arada oda başka bi keyif🥰
cnsmrzyns24 Kitsu 😂😂 sen direk karavan bence Oda keyifli öbür türlü ateş karşısında romantik sözler anlar vaad başka bulamazsın orda😂😂
sbostan cnsmrzyns24 ben 4 gün önce balayı tatilimi bungalov da yaptım ama ortak kullanım olan tiplerden değildi kendi bungalov tek biz vardık havuz önümüzdeydi hemen herşey odamızs geldi dışarı çikma ihtiyacı da duymadık hem sessiz sakin kafa dinledik hem dinledik hemde herşeyi yaptık şahsen dinlenmeye ve sessizliğe ihtiyacım vardı böyle tercih ettim yine olsa yine bungalov giderdim 😀
cnsmrzyns24 sbostan ayy çok zevkli oda huzur veriyor mutluluklar dilerim inşallah nice güzel anılar biriktiriceğin yerleri gez dolu dolu mutlu ol 🌸💕🦋