cnsmrzyns24 valla 3 ay kampta kaldim, tadi damagimda kaldi inan. Otel de konforlu ama kamp daha guzel. Duz ayak, sabah fermuari actigjmda direk ayagim topraga basti. Deniz karşimda , arkam orman . Önumde mangal , semaverde çay :) bunlRi otelde yapamazsin