kuzeyinannesi06 benim şükür annem destek olduğu için çok zorlanmadım o süreçte bence biri yanınıza desteğe gelsin. Benim kızımda aynı anlattığınız gibiydi sallayarak çok nadir uyurdu bende ama tuhaf bi şekilde annemde direk yatardı heralde onda emecek meme yok diye 😅 ilk 2 gün sürekli annem ilgilendi kızımla yemesi oyunu uyuması falan o iyicene kendine alıştırdı gece ilk gün aynı odada yattık sürekli kalkınca annem sallayarak uyuttu diğer günler maşallah hiç gece kalkmadı ama beni görünce sürekli meme diyordu. Size tavsiyem ilk haftalar çok katı olmayın günde 3 4 kere emiyorsa mesela 1 2 kere verin zaten istesenizde katı olamıyorsunuz çünkü krize girip çıldırıyorlar bu sefer bebekler ve dayanamayıp veriyorsunuz ben o anlarda da verdim bazen dayanamayıp kendiliğinmden de verdim 🥹 gece ama hiç vermedim çünkü beni en çok gece zorluyordu. Ara ara ketçap sürüp gösterdim . Arkadaşımda bir ara desteksiz kesmeye çalıştı psikolojik olarak dibe çöktü kesemedi sonra annesi geldi öyle kesti bence o süreçte mutlaka birinin size destek olması gerekiyor kaç aylık bebişiniz