Bebeğim 18 aylık ve sürekli memede uyuyan bir bebekti ilk aylar hariç sütüm çok kilo yönünden yaramadı ama bağışıklığı için emzirdim hep. Şu an da kilosu alt sınırda ve iştahsız bir bebek hepsini geçtim gece sürekli kalkardı meme diye ve artık ilallah ettirdiği için kesme kararı aldım. Annem geldi ve sallayarak uyutmaya alıştı akabinde de sütten kestim ve şükür gece uykusu da düzene girdi iştahı aynı hatta doktorumuz raporlu mama yazdı şu an da sol göğsüm çekildi ama sağ memede de süt var versem emer hatta bü kaç kere dayanamayıp verdim bu süreçte🥹 Kızlar sizce 2 yaşına kadar gündüzleri tek bir kere versemmi verirsem tekrar bağımlı mı olur ya da bazen çok üzülüyorum bebeğimin hakkına mı girdim diye ama sütüm de yaramadı dediğim gibi aramızda ki bağdı sanki sadece