Nika elektronik eşya gibiler bacım şans işi biraz 😂 mutlu olanda var olmayanda. İyi düşünmek lazım gerçi bazen ne kadar tanısanda ,şartlar koşsanda rast gitmeyince gitmiyor. Güzel diye alıyosun bozuk çıkıyor. Diyelim ki 2. evliliğinizi yaptınız işler rast gitmedi millet bak 2.ye boşanıyor sorun demek ki onda vs dicek demek için herşeyi dicekler bunlardan etkilenip boşanmıyım aman diye düşünen takab biriyseniz daha çok üzülürsünüz. Naçizane bi fikrim kız çocuğunuz varsa evlenmeyin büyüyene kadar en azından.