Nika Çevremde boşanan insanlara sürekli diyorum 1 den ne hayır gördünüzki 2 den göreceksiniz. Tekrar kısır döngü içine girmekten başka birşey değil 2. evlilik, o yüzden boşanan hemcinslerime diyorum bu dünyaya bir daha gelmicez. Kocanızın totosuna tekme vurduysanız yiyin, için, gezin, tozun, eğlenin 😂😂