cigdem_goktug hilyaren benım ki de susuyordu , gezmeyi çok seviyordu sabahın 6 sında kanguru ile gezdiğimizi bilirim .Ama bizde değişen tek şey yürümesi onun haricinde yine sıkılıp ağlıyor hep
hilyaren cigdem_goktug konuşunca rahatlarsın belkide huyu öyledir benimki de kucağımda gezdirdigim halde ağlıyor ama bu yeni çıktı kucakta gezmeye çok alışkın değil belkide ondanda olabilir bilmiyorum artık atak bittikten sonra belli olur
cigdem_goktug hilyaren ah ah bilmiyorum ki dönem dönem o kadar çok değişiyor ki yetişemiyorum neyin neden olduğuna 🤷♀️