Bebeğim 3.5 aylık. Menenjit aşısından sonra ateşi çıktı ve o gğnden beri uyutmakta zorlanıyorum uyutuyorum emzikle uyur sonra atıp uyumaya devam eder. Emziği atıyor bu sefer üstündeki çarşafı ağzına sokuyor geri emzik veriyorum emiyor sonra atıp yine örtüyü ağzına sokmaya çalışıypr. Bide ben bebeğimi kundakla uyutmadım 1. Ay dışında ama aşıdan beri kundak istiyor. Doğru düzgün uyumuyor. Uyanıkken sadece ağlıyor ne istiyor bebeğim??
Gazı yok
Karnı tok
Oda serin