Elvinemine ben burda kimseye kötü yorum yapmadım kim nasıl yazdiysa oyelde cevap verdim.kimseyide aşagilamadim.hani diyosun ya arkadaşı aşagiladinki ayakkabı diktireceksiniz.ben onu kötü anlamda soylemedimki. Ne hoş bebiş buyuyuncr kendi istediyi gibi ayakkabı yaptiracak .bizim.ulkeye de de fazla uzunboylu insanlar var.ama bizde lastik sandelet fazla giyilmiyo ayakları ciplak gezmiyo çocuklar .onun için de çok şükür ayak numaranız küçük.bizim ülkede sizin ülke gibi son bi kaç yilda bozuldu yoksa bebekleri hep el üstdə tutuyoruz.onlar asla 18yasa kadar calişmiyor.çingenelerin bebislerine ait diyil tabiyki onlar( karaçi )zaten