sancarmom yok benim kız 10ayliginda 15falan giyiniyordu çok minnak ayakları var.simdi 14aylik 19numara bəzən 20de giyiniyor.sanirim numaralarda doğru gelmiyor bebiş ayakkabıları da.o kadar evde ayakkabı varki inanmazsinhepsi 20+bekliyoruz ki ayakları büyüsün