Şu matematigi benim de sular seller gibi calismam lazim. Hem cocuklarim da okula başlayinca özel ogretmen tutmama gerek kalmaz insallah. Biz ögrenirsek,cocuklarimiz da ögrenir. Cocuklarimiz ogrenirse , dersleri guzel olur. Onlarda topluma fyadali bir birey olurlar. En iyi ögretmen ,annedir.