Kdz ekran maruziyetiyle otizm birbirine cok karistiriliyor.
Oncelikle, ben de ekrani tamamen kesmenizi oneririm.
Evde boyama, yapistirma gibi aktiviteler.
Hani hicbir sekilde yanliz birakmiyor ya aizi. Onu da hayata dahil edin.
Mutfakta o da sizinle yemek yapsin. Birlikte dograyin yogurun.
Birlikte temizlik yapin.
Otizmin en buyuk belirtisi sadece isme bakmak da degil. Otizm diyebilmek icin daha bircok belirti gozlemlemek gerek.