Oğlum hala ismine tepki vermiyo bakmıyor seslenince telefonda annemler falan çağırıyor bakmıyor evde biz seslenince de bakmıyor biraz takılıyorum aslında bu konuya herşey otizme yoruluyo çünkü korkuyorum doktora götürmekden de nasıl ilerliyo nasıl bakıyor doktor otizm için falan üstüne getirmek istemiyorum çocuğumun ama bilmiyorum eşim falan da dikkatini çekmeye başladı sizce ne zaman tepki verir acaba umuraamadigi için mi bakmıyor