Bebeğim 2 ay 14 günlük.. Tummy time yaparken yüzüstü kafasını kısa süreli kaldırıyor, gaz çıkarma pozisyonu olan omuzda da kafasını kaldırıp etrafı izliyor arada omzumdan küçük destekler alıyor.. Ellerini emiyor, nesneleri takip ediyor yatarken kafasini cok rahat sağa sola çevirebiliyor.. FAKAT; doktor kontrolünde sırt üstü yatırıp bebegimi kollarından kendine dogru cektiginde başı geride kalıyor, kaldıramıyor.. Bol bol karın üstü egzersiz yaptir dedi ve takip edelim dedi.. Eve gelip arastirdigimda cok kotü şeyler okudum ve çok korkuyorum.. Ağlamaklıyım , resmen dunyam başıma yıkıldı.. Nolur bu durumu yasayip pozitif sonuç alan var mı? Moralim çok bozuk, sütüm bile gelmiyor bugün doğru dürüst.. Sürekli bebegime sarılıp ağlıyorum , ya tutamazsa başını ya kötü bişey olirsa diye kendimi yiyip bitiriyorum