birerkekbirkizannesii benim oğlum ana kucağından 2 kere düştü yüzüstü bizimde 25 30 cm filandi birsey olmadı çok şükür benimki kafasını filan carpmadi bence çünkü oyuncağını bile başına carpiyorda hemen kızarıyor hiç kızarıklık yoktu 2 sindede emekler gibi duruyordu halinin üstünde bende çok kötü olmuştum düşünce sizi çok iyi anlıyorum