Bebegım 68-70 cm arası bı bebek 7.5 aylık mutfaktaydık salona bısey almaya gıttım ağlama sesı duydum bı baktım yüz üstü dolapla ana kucağı arasın düşmüş. Geldiğimde yüz üstüydü Mac 30-40 arası mesafedır 1dk ağlama sonrası sustu hareketlerı normal bılıncı acıyor tepkılerı güzel beslenmesını yaptı kusma yok. bısey olurmu çok endıse edıyorum vücudunda darbe izi de yok korkudan tansıyonum 20 ye fırladı tansiyonumu da düşüremedık büyüğü 20 küçüğü 12 ye cıktı eşim bebegımızı bıraktı benımle ugrasıtoe. Doktorumuza yazdım sorun olacağımı düşünmüyorum evde takıp yeterlı yazmış elele anakucagı kafa üstü düştüğünü düşünmüyorum çünkü dolap anakucagı arasındaydı dönme payı yoktu allahım ölsem de kurtulsam bu korkudan ellerım hala zangır zangır