ikiprensesbebiss bence sizin bulunduğunuz dönem daha zor. Tabiki bu çocuğa göre değişir. Benimkiler ikisi de kolikti mızmız çocuklardı. Ama küçüğüm iki yaşına girdikten sonra biraz daha herşey düzene girdi. Birlikte oynamaya başladılar en önemli nokta da bu bence. Arkadaşlarım çocuklarına emsal ararken ben evden çıkmadan günü rahatlıkla bitirebiliyorum mesela. Arkadaş dersim olmuyor. Tabiki gidip geldiğimiz arkadaşlarımızda var. Ama olmasa bile sıkılmıyorlar. Ve çok şükür iyi anlaşıyorlar.