alp_94 benim oğlum 4 aylıkken kızıma hamile kalmıştım KORUNUYORDUK ama sürpriz oldu yine de. Şuan oğlum 4, kızım 3 yaşında. İlk başlarda çok zorlandım ama Rabbim yardım ediyor, o sabrı veriyor insana. Kaldı ki benim gibi sabırsız bir insan… Ama şimdi iyiki de böyle olmuş diyorum. Hiç arkadaş aramıyorum mesela. Evdeyken hiç canları sıkılmıyor. Asla kıskançlık olmadı çünkü hep birbirlerinin varlığıyla büyüdükleri için. İyiki böyle olmuş gerçekten ben böyle düşün. İkisi de kolik ve çok zor bebeklerdi bazen hala daha öyle. Ama en güzel yanı da ikisi bir arada çıkıyor. Şuan arkadaşlarım ikinciye hamile olan var düşünen var. Ama ben çoktan büyütüp defteri kapattım mesela :)