Hasretdenizz ay seni nasil iyi yasiyarak anliylorum.
Benim icin yemek konusu da oyle bir sikinti ki🤣
Acil servise gittim, hastayim ve aklimdaki tek soru"acaba kizima ne yedirebilirim? Ne yapsam😂
Simdi sana yuregine sular serpecek bisey yaziyorum😅
Doktor onayli🥲🥲🥲
Bir bebegin, yaş başına ogunde yemesi gereken ortalama 1yk.
Yani 3 yasindaki cocugunun, her ogunde, totalde 3yk. Yemek yemis olmasi,o ogunu yeterli beslenme olarak kabul goruyor.
Ben bununla kendimi sakinlestiriyorum😅
Ve istahsiz olan istahsiz, ne yaparsan yap degismiyor.
Oyle sosyal medyada izedigimiz gibi degil tum cocuklar.
Ben o videolari izleyip, kendimi hep yetersiz gordum.
Sen de benim gibi yapma.