Nlyy bsno merhaba 5 aylıktan beri kullanıyoruz gayet memnunum bir sıkıntı yaşamadık bebeğim çok sevdi
resurgam Nlyy merhaba, joie i pivot oto koltuğundan memnun musunuz? Yatışı nasıl? Sünger kalitesi iyi mi? Yan döndürdüğünüzde kitleniyor mu?
Nlyy resurgam merhaba biz gayet memnunuz 3 kademeli yatış özelliği var öyle tam yatmıyor ama kullanımı rahat, yan döndürdüğümüzde kilit sistemi var altlarda düğmesi var ona basınca düzeltebiliyorsunuz