dlra01 valla biz 1 aylıktı mahvolduk gazdan sabahlara kadar uyuyamıyorduk alerjidenmiş eğer ekstra huysuzluk kakada mukus vs yoksa sap simplex bizi cok rahatlattı alerji mamasınada gecince ferahladı cocuk, kiraz cekirdeki kemeride baya isimizi gördü emziriyormusunuz bilmiyorum biberon veriyorsanız onun icinde dr browns biberon öneririm gazı sıfırladı resmen 2 aylık olmasına ragmen