bett2205 bi doktor günde 3 kere 1er çay kaşığı verebilirsin demişti o dedikten sonra biraz o şekilde verdim bazende unutuyodum vermeyi açıkçası ağladığında sakinleştirmeye çalışmaktan aklıma gelmiyordu çörekotu yağını da kakasını yapamadığında huzursuz olduğunu gördüğümde 1 çay kaşığını doldurmayacak şekilde ortasında kalacak şekilde veriyodum. Damlayı 3.5 aylıkmışız arttırdığında onu da bi hafta falan o şekilde kullanmışımdır sonrasında baya azaldığı için bıraktım hepsini