Niloyaametee niye çıkaramayacaksınız ki? Gps kullanmaktan kastım hiç mi kullanmadınız? Bir yere giderken veya bir yerden gelirken. Bu sadece araba için değil normal yol bilgisi olarakta soruyorum. Yol bilmezseniz araba kullanmak zor. Tabiki kullanamazsınız demek değil bu. Bazen hiç bilmediğim güzergahlarda gitmem gerekiyor. İnsan illa panikliyor ama yapamayacaksınız demek değil. Yolları öğrenmek derken de tüm şehiri öğrenmek olarak söylemedim. Mesela bir markete gidecek güzergah ne bilim parka gidecek güzergah. Yakınınızda aileniz veya akrabanız varsa onlara gidecek bir güzergah. Hani tek gideceğinix bir yolu öğrenseniz yeter. Zamanla olacak hepsi. Bir anda kimse öğrenemez zaten 🤗 bir süre sonra öğrendiğinizde fark etmeden yapacaksınız. Ayna, vites değişimi, debriyaj, fren, gaz. Yani ilk baştaki gibi olmayacak alışkanlık olacak.