Niloyaametee Ben de 9 sene çekmecede yatan ehliyet sonrası, çocuğu okula getir-götür yapmak için “mecburen” kullanmaya başlamıştım. Mecburen diyorum çünkü o kadar trafik fobim vardı ki, ehliyeti bile işyerimin zoruyla almıştım ama sonra hiç trafiğe çıkmamıştım. Ben direkt bir kadın hocadan 2-3 gün direksiyon dersi aldım. İlk gün arabayı yeniden öğrenme, diğer 2 gün direkt trafiğe çıkma şeklinde. Sonra da ne kadar gerilirsem gerileyim, her gün az da olsa kullanmaya zorladım kendimi. Okul açılınca zaten her gün sabah-akşam pratik oldu. Şimdi o kadar seviyorum ki araba kullanmayı :)