rain1346 bulukub benim bebeğim 7.5 aylık 3 aylık itibaren ara ara görüyordum ve su ihtiyacından kaynaklandığını öğrendim bebeğiniz su içmeyi kabul ediyorsa az miktarda verin ben verdim ihtiyacı var Demekki
rain1346 nilepars evet benim bebeğimde sadece anne sütü alıyordu çok terleyen bi bebekti ben de ara ara görüyordum ve susuzluktan olduğunu düşünüp kendim vermeye başladım düzeldi şükür
Cihangiriinannesii bulukub şu icirin biraz çok terledikleri için sıvı kaybediyorlar geçen haftaki sıcaklarda benim kızımda da öyle oldu hemen suyu arttirdim iki günde düzeldi
biricik9 aysegulck günde 3 defa 1 çay kaşığı yeterli örnek sabah kalktı 1 çay kaşığı ver mamadan veya memeden sonra öğlen saat 1 gibi tekrar ver birde gece uyumaya yakın ver