Selam arkadaslar. Bebeğim 5 aylıkken bizde aynı durumu yasadik. Bezinde pembemsi turuncumsu lekeler görüyordum. Normalde çok sık bez degistiririm. İdrar miktarı da azalmıştı. Doktora söylediğimde ürat kristali olduğunu söyledi. Normalmis. Ya sen az su iciyorsundur ya da bebek senden daha az süt alıyordur dedi. Kaldı ki bebeğim resmen memede yaşıyor. Az süt alması mümkün değil ve bende çok su tuketirim. Bu arada sadece anne sütüyle besleniyor diye bende su vermiyordum. Cevremdekiler tarafından cani anne ilan edildim bunun için. Bu sıcaklarda çocuğa su vermiyorum diye. İdrar testi ve kültürü yapmasını istedim yine de. E.coli diye bi bakteri uredigini gördük sonuçta. Ve bu zamana kadar bebeğime hiç su vermememe ragmen günde 200 ml’e kadar su içir dedi. Hiç su içmeyen bir bebek için bunu yapmak çok zor. Yutkunmayi bile doğru düzgün bilmeyen bebekler bu kadar fazla suyu içemez. Sonuç olarak anam babam usulüne güvenin derim. Azar azar su vermekten hiç zarar gelmez aksine vermezsek böyle sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Tecrübeyle sabit konuşuyorum. Her bebek farklıdır. Yine de annesi olarak en iyisini bebeğiniz için siz bilirsiniz. Şimdiden acil şifa diliyorum.