Bende o durumdayım 3 yaşına girecek bu ay ama asla yerinde durmuyor sürekli ağlama, bağırma özgürleşme isteği çok zorlanıyorum. Birde tuvaletini yapıyor sürekli altına. Araştırıyorum ve tek sonuç sakin kalmak tatlı dille konuşmak vb şeyler diyorlar. İsyanlardayım bu süreç hemen geçer umarım.