emeall benimde erkek çocuğu ayaklandığından beri çok yaramaz. Asla durmuyor evi sürekli dağıtıyor oyuncak hariç herşeyle oynuyor dediği olmazsa kendini yerden yere atıp sinir krizi geçiriyor 😭 bunaldım iyice 3 yaşa doğru sakinler dediler 3 yaşı bekliyordum bari kendime bunu alıştırayım🤣