[silindi] işte benim yaptığımı yapmışsın sende. Gaz yüzünden uykusu bozuluyo yavrunun hiç battaniye yapma bn yaptım mahvoldum hatırlıyorum o küçüklükte bebekti 25 saat uyumamış ağlamıştı durmadan. Hepsine göre ayakta sallamak iyidir dediler ona alıştırmıştım. Ayağına koy uyutmaya çalış iki üç dene ama battaniye yok dayanamaz yaparsan hiç alışmıyo. Sonra bi bakıcaksın kendisi ayagında uyucak ben tek başına büyütüyorum oğlumu battaniye yüzünden yaşamadığım kalmamıştır. Temel sorun gaz uykuya odaklanma gazını çıkarmaya çalış o rahatlayınca uyucak zaten. 35 günlük hep uyurlar. Yüzüstü yatır, sırtına masaj yap, bacak hareketi yaptırmıyolar gazlıyken sırtüstü yatırma şiddetlenir. Kucağında koluna yatırıp gaz çıkarmaya çalış. Damlalar var bnde pek işe yaramadılar ama blki senin yarar. Küçük bi sır bana kimse söylemedi ben yapmadan sana söyleyim sıkıntısı büyüyene kadar illa olucak bu uykuya vuruyor. Sen kötü alıştırma bnm gibi gazı biticek dişi çıkıcak yaşı gelicek hala uykudan dert yanıcaksın. Kolumda sallıyım zıplatarak uyutuyayım yrterki uyusun falan sakın sonra sen osikolojik ve fiziksel yorgun😞