Kızlar 35 günlük aşırı gazlı bir bebeğim var. Uğunana kadar ağlıyor ve sadece elimizde çarşafın içinde sallayinca susuyor o şekilde uyuyor tek başıma kaldigimda öyle uyutamam sizce alışmıs mi alıştıysa ayakta sallamaya veya beşiğe nasıl alıştıra bilirim tecrübeli annelerimiz den yardim istiyorum 😔