Woman35 ben buzluga içli köfte,normal köfte,kırmızı biber fosulu yapıp koyuyorum.mesela köfte çok iyi oluyor hemen köfte patates yapıyorum .poğaça yapıp koyuyorum veya ara ara tava pişisi olurya gözleme gibi öyle yapıp koydum b kaç kere iyi oluyor biri gelince kolayca çıkarıyorsun