patatess Yok rondodan çekmeyi düşünmüyorum bende. Dediğiniz gibi cam rende yeterli olur. Tadımların ardından blw ile ilerlemeyi düşünüyorum tabi doktorumuza danışacağım nasıl ilerleyeceğimizi. İlk başta hiç pütür kalmazsa daha zor olur diye düşünüyorum.