bilgedm 2 ay oldu biz başlayalı ek gıdaya en çok buhar aparatı, cam rende, silikon tabak kaşık ve önlük kullandık. Buhar aparatını artık pek kullanmıyorum ama biraz daha karışık ve taneli çorbalara geçtik gerek duymuyorum artık. Ilk zaman heveslenip güzel para harcanıyor dikkatli alın tavsiyem. 😂😂 Bir de rondo kullanmayın elma armut vs cam rendeden geçirip yedirin güzel alıştırıyor sonrası için. 8 aylık olmadı henüz ve normal yemekleri taneli yiyor pilav, semizotu gibi.